3/4/12

En blogaward! Tusind tak.

Her har jeg fået min første Blog -award!

http://danagonia.blogspot.com/2012/01/blog-award.html?showComment=1330890188220#c2642426946124463498

Jeg har nu igennem længere tid forsøgt at få "godkendelse" fra nogle dygtige blogdamer for deres fantastiske blogs. Dog uden held/respons.
Så i stedet får i min top 5 yndlingsblogs, som jeg har skrevet til og håber de kigger forbi og læser hvad jeg har skrevet om dem.
Hermed min meget dybfølte tak til Danagonia - Magiske smykker for at give mig den flotte blog award liebster blog.

Så som en tak og fordi hun har en af de bedste blogs jeg læser pt. Så får hun også en award af mig.  Af de blogs jeg læser er det en af de bedre. Men har heller ikke så mange på min faste liste endnu. Bukker og takker. 

Hun har den mest spændende og inspirerende blog, og er et fantastisk menneske.
Prøv at kigge hendes blog, og hendes butik, hun laver sindsygt smukke smykker. Derudover laver hun nogle meget spændende projekter, i sit fag Materielt Design som er en del af hendes lærer uddannelse.

Her er linket dertil.
http://danagonia.blogspot.com/

En Anden fantastisk blog. Som ikke har tonsvis af læsere, er af en helt anden natur. Nemlig Kreativ JOBSØGNING!
Har trukket sig.

Blog nr. 3
Har ønsket at trække sig.

Blog nr. 4 Har ønsket at trække sig.

Blog nr. 5
Hæklelogen!

Den er meget ny, men virker til at have hjerte og interesse indenfor hvad den skriver som sin titel. Det er en gruppe piger der deler deres interesse laver give aways mm.  Tror den har potentiale til at blive noget helt særligt med tiden. Så her er linket uden yderligere dikkedarer.

http://www.hæklelogen.dk/

2 comments:

  1. TAK for tanken, at jeg skulle med ind her, men jeg takker nej ;-)
    Jeg kommer til at tænke på Krummes sang: "Det er ikke så svært, når man først får det lært"... Jo det er ! Det er svært ikke at tage imod en sådan rar henvendelse, der også er rigtig velment. Men helt tilbage da jeg startede bloggen, besluttede jeg, at den ikke skulle være kommerciel med reklamer, ligeledes ikke krav til læserene omkring ”fast læser” for at deltage i en udlodning osv. Jeg får mange henvendelser omkring ”linkbytterier” mm, alt sammen noget der er er med til at skabe trafik på siden. Men jeg ønsker at trafikken på min blog udelukkende er dem der kommer der fordi de har lyst. Og de heller ikke møder ”reklamer” eller andet der ikke relaterer til det bloggen er til for : Service og oplysninger omkring værkstedet og de ting der relaterer ;-)
    Kærligst Dorthe

    ReplyDelete