9/30/12

Min kreative moster

Jeg har tilmeldt mig det kreative forum "min kreative moster". Det har sine fordele og ulemper, eller okay rent ud sagt en ulempe, som dog også er en styrke. Det koster penge at være med. Beløbet er tæt på at være symbolsk. 8,25 kr. pr. måned ved et års abonnement på 99 kr. Der betales med enten bank overførsel, eller paypal. Pengene går så til hosting, vedligeholde, spam blokering, og reklame frit site, præmier til de betalende medlemmer i konkurrencer og efter planen 1 gang om måneden skal der være en lodtrækning blandt de betalende medlemmer med mere end 3 billeder på forumet. Så synes det er fair nok. Plusser: Man kan uploade direkte fra computeren til sitet, (på de andre forums jeg er medlem skal du først selv hoste billedet et sted også linke det videre), det er meget nemmere og derfor et kæmpe plus. Det er "seriøse" kreative mostre så man "slipper" for tonsvis af inaktive medlemmer som bare "fylder og giver en falsk følelse af det er noget stort" som så viser sig at være helt dødt. Pga. det for nyligt er blevet betalingsforum, er det lidt "dødt" men har været der i snart en måned, og fornemmer at det begynder at tage lidt til. Er gået fra mener det var 33 medlemmer da jeg loggede på første gang til nu 44. Går stille og roligt. Det mest spændende og det jeg virkelig GLÆDER mig til, er deres mosterbyt! Man bytter et færdigt produkt, og da det er rimeligt seriøse damer, kan man næste forvente sig et lille stykke brugskunst! (selvfølgelig skal man også selv levere noget i god kvalitet.) Jeg har tilmeldt mig temaet :"Noget der kan flyve" og jeg tænker og tænker, skribler en ide af og til. Men stadig lidt blank, har heldigvis en måned endnu til at få lavet min bytte gave. Tror det bliver et smykke.... Men kan også blive noget hæklet. Gratis vejledninger, god stemning, mødes i RL, hjælp og masser af gode råd tips og triks. Mulighed for blog, forum indlæg osv. Har ikke betalt endnu, men gør det nok snart. Synes det virker rigtigt spændende.

No comments:

Post a Comment