9/30/12

Sikke en vidunderlig uge.

Roen har sænket sig i det dejlige hjem i Sulsted. Sygemeldingen er officiel, ikke mere stess om man er "syg nok" bare passe på sig selv og baby i maven. Det har givet god energi, og sindsro. Det er vidunderligt. Så her er lige tommel op fra Baby
I det absolutte slow motion tempo får jeg styr på rodet, forbereder børneværelse til baby, forbereder hygge kontor på første salen til mor og far. Manden elsker det nye kontor, vi har hvert sit skrivebord med GOD plads. På mit bord er der plads til både computer, smykker og garn. Elsker det. På hans er der plads til både computeren og alle hans skole ting og læsehjælps redskaber, + plads til at Sara kan sidde og tegne eller lave perler ved siden af. Men denne uge har været helt fantastisk. Dagene er "fløjet" væk, har handlet med mor om mandagen, tirsdag onsdag var manden syg så var nusse passe på hinanden dage, hvor vi sammen fik lavet lækre svenske chokolade brød. Mums. Torsdag fik jeg købt den allerførste ting til BABY! En skråstol så Baby kan være med i hverdagen. Fredag en rigtig tøsehygge eftermidag i Aalborg hvor jeg bla. fik smagt VERDENS bedste fløde bolle! (solbær, hvid grand cru chokolade, marcipan bund, og champange!) Summerbird i Aalborg er DYR men du får heller ikke bedre! Var en gratis smagsprøve og gik derfra med 6 passionsfløde boller til 35 kr. (normalt 59) Smagte også godt, men ikke lige så fantastisk. Spise på Jensens bøfhus og en micro ose tur hvor vi bl.a. kom hjem med hver sin hår donut (også kaldet en valk) mit hår må dog gerne blive lidt længere. Det virker men kan godt lide det ser lidt blødt ud, og det kræver lidt længere hår. Men det kommer. Lørdag var en af familiens traditions aftener. Nemlig den årlige lysfest. Vi havde en super hyggelig dag og aften hvor jeg dog måtte opgive omkring kl. 21 de sidste timer kørte jeg dog på ren og skær stædighed. Var alt for træt. Men det dejlige var aftalen om at vi overnattede i forældrenes campingvogn, så var bare lige ud og falde omkuld. Var rigtig rart, selvom jeg glæder til at sove i egen seng i aften. Søndag kom min pakke med ny make up fra ELF, som jeg er godt tilfreds med. Når jeg køber hos ELF som er MEGET billigt, går jeg efter Mineral og Studio serien, da de er supergode, resten af det kan i teorien ligeså godt være gosh eller rimmel. Mineral serien er efter min mening ligeså godt som Nilens jord, elsker det! Læbestifterne er dog ikke ret holdbare men meget pigmenterede og fugtgivende, så synes de er gode til hverdag, en date aften skal jeg nok have en der kan holde til lidt mere. Deres Studio pigment eyeshadows glæder jeg mig afsindigt til at prøve at bruge, min svigerinde har altid de smukkeste øjne når hun bruger dem. De koster normalt 3,5£ men man får af og til 50% i rabat og de er bare NICE! I næste uge er planen at få vasketøjet i bund, jeg sorterer og vasker og manden bærer og hænger op. God deal for min ryg. at gå og tulle med at organisere mig på det nye lækre kontor, så i kan se det, bliver sindsygt flot. også skal jeg lave bukket min gave til Moster byttet på minkreativemoster.dk "noget der kan flyve" Fik også lavet et flot wire træ.

No comments:

Post a Comment