4/24/13

Opfriskning af bloggen og Give Away

Synes den mørkelilla farve så så tung ud, så har givet bloggen et lille "facelift"
Og synes det skal fejres med min første Give away.

Præmien er dette : Armbånd i Rosenkvarts og "New" jade, og en forsølvet bling bling perle. Armbåndet er trukket på en kraftig elastik og vil derfor passe de fleste.




Reglerne er helt enkle, jeg vil ikke tvinge flere til at læse min blog hvis de ikke har interesse i det, så man får et lod for at deltage med en kommentar. Jeg har nået 10 faste læsere, (via bloglovin) eller efter 2 uger vil jeg trække en vinder.

I må selvfølgelig gerne have lov til at sprede ordet om denne give away men det er ikke noget krav.

HUSK at jeg skal kunne kontakte dig hvis du vinder!
Ellers må du holde øje med bloggen sådan du kan kontakte mig hvis du vinder.

9 comments:

  1. Så fik du mig lige lokket på 'bloglovin' så jeg endelig har mulighed for at kommentere :-)
    Supersød notesbog og fiiint armbånd!
    Og de kærligste velkomsthilsener til din lille ny!! :*

    ReplyDelete
  2. jeg vil meget gerne deltage

    kirsti
    Kirsti_mt@hotmail.dk

    ReplyDelete
  3. jeg vil rigtig gerne følge... så det gør jeg på Bloglovin'.

    Vinde vil jeg også rigtig gerne, så selvfølgelig deltager jeg :-D

    piahaun@gmail.com

    ReplyDelete
  4. Jeg er med.

    denlilleverden@godmail.dk

    ReplyDelete
  5. Fint armbånd! Deltgaer selvfølgelig :-))

    celine.4@live.dk

    ReplyDelete
  6. Jeg følger på Bloglovin :)
    SÅ fint et armbånd! :)

    birnalambaa@hotmail.com

    ReplyDelete