9/21/13

20 om mig..

Hvorfor ikke...


20 om mig
"blogleg".

1. Kan du lide kinesisk mad?
Både og, kan bedre li indisk og thailansk. Kinesisk er og, men en rød bøf med kartoffelbåde og jensen sovs. Bliver det bedre?
Måske hvis det var en cuvettesteg.

2. Kan du lide kaffe?
Absolut NEJ, smager af sure sokker og får ondt i maven. Men er udemærket som mor på barsel og kæmpe søvnunderskud, så når jeg bliver for "træt" så laver jeg en kop kakao blandet med kaffe. Men så har jeg også uro i kroppen resten af dagen.


3. Sover du på en speciel måde?
Ligger på venstre side, et knæ bøjet og en arm strakt ud over sengekanten, levn fra bækkenløsningstiden.

4. Kan du spille poker?
Nej,

5. Vil du have børn?
Ikke flere, har 2 pragtfulde piger.

6. Har du nogensinde været i en ambulance?
Nej

7. Foretrækker du havet eller en pool?
Havet hvis jeg er i syden pool herhjemme, havet hjemme er for koldt.

8. Hvad bruger du flest penge på?
Hobby materialer, og tøj.

9. Hvilket TV-program eller serie er din favorit?
Ser ikke rigtigt noget fast. Game of thrones, True Blood...

10. Hvem er den sjoveste person du kender?
Aner det ikke.

11. Hvordan er din ringetone?
Klinge linge ling agtig.

12. Ejer du noget tøj, fra da du var barn?
Ja, men min datter har arvet det.

13. Beskriv en ting som er rød og tæt på dig.
En plastik skål med en halvfærdig vikingekæde i. Denne er til manden, men når der ikke er nogen som betaler går det lidt langsommere.

14. Flirter du meget?
Nej. Eller jo, med min mand.

15. Ved du hvordan man skifter dæk på en bil?
Nej. Har jeg Autohjælp og en mand til. Men var det bydende nødvendigt kunne jeg nok lære det.

16. Hvilken bog var den seneste du læste?
Forbrændt: nattens hus bog nr. 7

17. Læser du avis?
Nej. Er da et dødt medie, ser tv avis, er elendighed nok i for en dag.

18. Synger du i bilen?
Ja. Gerne HØJT!

19. Kan du danse tango?
Nej.
20. Er du glad?
Både og, har ondt i ryggen men har "youtube" party musik på og venter på pillen tager smerten.

No comments:

Post a Comment