11/22/14

Uhf, længe siden... og det er KOLDT!

Bloggen har stået stille længe...
Alt for længe.

Sommeren er gået, efteråret næsten væk, og vinteren nærmer sig hurtigt, og frosten begynder også at indfinde sig om morgenen.

Jeg arbejde hos Sandrew Metronome indtil d. 1/10, tja, der kom bare aldrig nok opgaver så havde set det komme og lad så det være det.

Nu søger jeg igen med lys og lygte, og håber på snart at være i arbejde igen, for det der med at gå hjemme..... Det er ikke mig i længere tid. Så idag er det lørdag aften, ungerne sover sødt. Manden spiller med en god ven som han ikke har spillet med i noget tid, så jeg har søgt et spændende job, men skriver ikke mere pt. Også tænkte jeg på at opdatere bloggen med nogle tanker.

Fx. hvorfor er den forbistrede franske fletning så svær. Langt lyst hår kommer så let til at se "sjusket ud" så vil gerne sætte det mere op, men knolden er ved at være liiiiiidt for overbrugt, så prøver man at lave en fletning, for den er jo så nem? Ikke?
NEJ! Man får ondt i armene, det tager en evighed og det ligner at hønsene har været oppe og skrabe i mit hår! Så opgiver endnu en gang, og går på pinterest og søger efter "Lazy long hair styles" også kom der da et par stykker,

bla. denne snoede knold Den prøver jeg imorgen.

også kom jeg også til at falde over nogle gave ideer til de venner jeg har en aftale om vi "kun" giver gaver som ikke rigtigt har kostet noget. fx. en bodyscrub m. kokos olie og lime skal, tror den bliver super lækker, skal nok lægge et billede op, måske jeg også laver en der er med honning og kanel, så kan man snakke om comfort dufte.

Ellers er der også bade salt, m. hyben roser som blev plukket i slutningen af sommeren, tørret og gemt i et konserves glad. en silkesløjfe eller lidt "silkepapir" over låget så skal det nok blive fint.

Hvad laver du nu?

Hvad mon der sker i blog land? Har været væk for længe men jeg vender frygteligt tilbage.

Og nå ja, sagde jo der var KOLDT!

Så her er et billede af mig med store røde ørebøffer, og min varmeste strikketrøje/kjole som er noget så fantastisk til at holde varmen.

No comments:

Post a Comment